gingote - Gin och Göte

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Lotta - 11 juni 2011 22:04

Idag har jag varit och hämtat pakte på EU moppen i Lyckeby, sen körde jag upp till Viö för att hälsa på Mona och de andra hästarna och så givetvis familjen Olfosson/Olsson. De var på G i dag   skulle på fest i kväll. Kul!!!


Jag hämtade Mona i hagen och gick bort till stallet för att borsta och kela lite och så gick vi en sväng och käkade lite av allt det goda gräset som hon inte kommer åt inne i hagen

Fina Mona


Sen gick vi tillbaka till hagen och de andra hästarna och jag återvände till familjen, som idag hade besök av mormor Lisbet och svägerskan, nu ska vi se om jag kommer ihåg rätt, Cissi?? Förlåt om det blev fel.


Jag hjälpte till med barnen en stund och fick tillfälle att fotografera lilla goa Tindra


     

Goa lilla Tindra  


Hoppas föräldrarna fick en trevlig kväll  

Och mormor och morfar en lugn kväll    

Sen var det hem och gå ut med vovvar och äta, nu är denna dagen slut.


Ha det gott..


   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards