gingote - Gin och Göte

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Kajsa (kavat) och Tindra

Av Lotta - 24 juli 2011 13:14

Ville bara visa lite nya bilder  


   Tindra med Kajsa på huvudet


  Gissa om Tindra trivs..... 


   Någon som har skådat en så missmodig hund.....


  En stund senare ser han ut att trivas med livet igen.

Tur det...  


Igår var vi ute och red, alla skorna var på plats på två utav tre hästar. Mona verkade mycket bättre, tyckte matte. Skönt   


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

MH

Av Lotta - 12 oktober 2013 17:22

Mitt lilla    har gjort sitt MH idag!!

Av Lotta - 17 juli 2012 08:35

Då kanske man får för sig att blogga lite oftare!! Har inte stigit ur sängen ännu, måste göra det. Upp och baka kaka till jobbet, utfordra hela gänget, ut med katter i rastgården, promenera hundar, äta själv och göra sig i ordning och sen till job...

Av Lotta - 28 april 2012 12:42

Less jag blir. Regn, igen.......   På med regnkläderna och promenera med grabbarna, en och en. Göte kan ju lätt börja "strejka" när det är blött. Ja, annars också i och för sig. Men är det bara fint väder så är det ju ok att lirka lite med lilla ...

Av Lotta - 19 april 2012 12:29

Ja, idag är det torsdag, det ska vara vår sägs det, men jag vet inte. Kallt och regnigt, känns mer som höst.   Jag ska vara duktig i dag och dammsuga, baka bullar, byta lakan, laga middag och......   Usch, jag blev trött bara jag skrev allt d...

Av Lotta - 12 mars 2012 21:29

Kan ju knappast kalla mig för flitig bloggerska     Ja jag har hunnit fylla en väldig massa år, hade en fantastiska dag tillsammans med bästa väninnan. Tack för en fantastisk dag!!!!! Det har hunnit vara 30 grader i solen på vår altan, I mars m...

Skapa flashcards