gingote - Gin och Göte

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Lotta - 28 juli 2011 13:24

Har precis varit ute en sväng (ganska lång sådan) med hundarna.

Jag tycket jag försökte pricka in när det INTE regnade. Började promenaden och så börjar det dugga lite......

Det dröjer inte länge förrän det tilltar och jag kan nog lindrigt säga att vi var SJÖBLÖTA innan vi kom fram till bilen igen.


Gin bryr sig ju inte så mycket, men Göte tycker det är SKITÄCKLIGT. Han försökte till och med att hoppa upp i bilen innan jag hade öppnat luckan till buren. Så det var bara att lyfta upp Göte (så blev ju jag ÄNNU mer blöt) så att han inte försökte hoppa, öppnade buren och vips satt det en stor boxer inne i lilla Götes bur.

Försök få ut boxer, som vill skydda sig från regnet, UR en för liten bur. Inte lätt.

Efter mycket om och men så var hundarna i rätt burar och vi kunde åka hem.

Ja, väl hemma började ju torkandet och just nu sitter jag själv i bara underkläderna för alla mina kläder var ju också sjöblöta.


JÄ....LA rolig sommar vi fick i år. Och på min semester.


Fy sjutton för REGN   


  

Ovido - Quiz & Flashcards