gingote - Gin och Göte

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Ont i kroppen

Av Lotta - 25 september 2011 22:32

Japp, så var det väl dags för förkylning eller nå't annat skit. Ont i hela kroppen och omänskligt trött.


Skulle ju åkt och tittat på hopptävling i dag på Rosenholms Ridklubb. Men av det blev det inget, tyvärr.


Kl 07.20 i morse ringde telefonen, det var pappas särbo som ringde. De hade kommit och hämtat pappa med ambulans på morgonen.

Nu ligger han inne på Thorax kliniken för hjärtflimmer, vatten i lungorna och vääääldigt hög puls.

Jag har varit ute och hälsat på honom, och han var väl ok, om han själv fick säga det, men ooooj vad mager han är.

Han började bekymra sig om sin stundande 85 års dag, så jag lovade att baka några sorter och göra en tårta till honom, för han ville INTE bjuda hem någon, "men om någon kommer" så ville han ha något hemma.


Ja förövrigt har det varit en fin höstdag, vi, hundarna och jag, har varit en promenad på Rosenholm. Jag har varit och handlat och varit hos pappa.

På kvällen var jag bara TVUNGEN att tona mitt hår, det såg för dj...ligt ut.


I morgon är det jobb igen, fy så fort helgen har gått. Ja ja det är snart en ny, så det är bara att kämpa på.


Ha det


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

MH

Av Lotta - 12 oktober 2013 17:22

Mitt lilla    har gjort sitt MH idag!!

Av Lotta - 17 juli 2012 08:35

Då kanske man får för sig att blogga lite oftare!! Har inte stigit ur sängen ännu, måste göra det. Upp och baka kaka till jobbet, utfordra hela gänget, ut med katter i rastgården, promenera hundar, äta själv och göra sig i ordning och sen till job...

Av Lotta - 28 april 2012 12:42

Less jag blir. Regn, igen.......   På med regnkläderna och promenera med grabbarna, en och en. Göte kan ju lätt börja "strejka" när det är blött. Ja, annars också i och för sig. Men är det bara fint väder så är det ju ok att lirka lite med lilla ...

Av Lotta - 19 april 2012 12:29

Ja, idag är det torsdag, det ska vara vår sägs det, men jag vet inte. Kallt och regnigt, känns mer som höst.   Jag ska vara duktig i dag och dammsuga, baka bullar, byta lakan, laga middag och......   Usch, jag blev trött bara jag skrev allt d...

Av Lotta - 12 mars 2012 21:29

Kan ju knappast kalla mig för flitig bloggerska     Ja jag har hunnit fylla en väldig massa år, hade en fantastiska dag tillsammans med bästa väninnan. Tack för en fantastisk dag!!!!! Det har hunnit vara 30 grader i solen på vår altan, I mars m...

Skapa flashcards