gingote - Gin och Göte

Alla inlägg under november 2011

Av Lotta - 19 november 2011 10:58

Ja så fick det bli.......


Jag skulle ju inte ha fler katter, men vem kan motstå denna lilla skönhet???? Inte jag i alla fall.


 


Hon är inte bara väldigt söt, hon är jätte go och snäll. Hon älskar att leka med farbror Diesel och hans mamma Saga. Gusta har hon inte fått träffa ännu, då hon har ett väldigt jämt humör, ständigt skitförbannad.


Hon har blivit kattunge igen och verkar älska livet. Skönt.....


Ha det gott


   


Av Lotta - 6 november 2011 22:31

   Jag vet inte vilken gång i ordningen det är som jag "snubblar" över övergivna katter, eller små kattungar som ABSOLUT inte har åldern inne för att vara ute och springa själva.


Idag hände det igen.


Jag hade varit och rastat hundarna och var på väg hem, när jag får syn på något väldigt litet som kommer "tultande" mot vägen. Vänder naturligtvis om för att se om det var en liten valp och om husse eller matte då var i kölvattnet. Men nej då, det var en alldeles för liten kattunge som kom och gick.


Fick "jaga" den och försöka genskjuta den. Lyckades på tredje försöket.


Den är helt ljuvlig......

 


  



Skapa flashcards