gingote - Gin och Göte

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Lotta - 3 augusti 2011 18:51

Ja vad var det jag sa. Nu är det för varmt......  


Gin och Göte bara går och flåsar, så de ligger mest i hallen under kylanläggningen. Svalt och skönt.


Idag är sambon i Göteborg och tränar på Hisingens skjutbana, för att ev. följa med och skjuta SM (tror jag) i Trapp.


Då passade jag på att åka till stan. Vi lunchade på kina (en favorit) och så kollad vi läget på stan, jag och Mats förståss.


Det blev inte mycket shoping (bara en grön klocka), men vi kollad in på ett par tatuerings "ställen".

Och så såg vi en del snygga tatueringar på stan. Bl a en som var tatuerad på kind och haka....... Jättesnyggt sa Mats   så jag var ju tvungen att kolla in lite närmare. Mats min var obetalbar när han såg vad det var...... Två plåster......   Jättekul tyckte jag. Inte så dyrt heller.....


Nu har jag bakat en kaka och ska köra iväg och rasta hundarna, sen hem och koka en massa potatis. Ska göra potatissallad i morgon, som ska förtäras på fredag när vi har grannfest.


Ha det gott 


    

Ovido - Quiz & Flashcards